top of page

Usein kysytyt kysymykset

  • Pitääkö kuvan olla ammattilaisen ottama?
    Ei tarvitse. Saamme lisättyä virtuaalisisutuksen lähes jokaiseen kuvaan laadusta huolimatta. Nykypäivän älypuhelimilla saa erittäin laadukkaita kuvia.
  • Voiko yksityishenkilö tehdä tilauksen?
    Kyllä. Voit valita rekisteröitymisen yhteydessä tilin tyypiksi "Yksityishenkilö". Tällöin lähetämme laskun antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
  • Voinko tehdä muutoksia kuvaan, kun se on valmis?
    Kyllä, kuviin voi tehdä muutoksia yhden kerran veloituksetta. Lisämuutokset ovat maksullisia. Suurista muutoksista veloitamme pienen korvauksen.
  • Missä muodossa kuvan pitää olla?
    Kuvan tulee olla .JPG, .JPEG tai .PNG -tiedostomuodossa.
  • Kuinka nopeasti kuvat valmistuvat?
    Toimitamme virtuaalisisustuksen seuraavana arkipäivänä, mikäli tilaus on tehty ennen klo 15:00. Päällesisustukset sekä virtuaaliremontit toimitetaan kahden arkipäivän aikana.
  • Saanko käyttää kuvia vapaasti asuntoilmoituksessani?
    Kyllä saat! Saat täydet oikeudet käyttää kuvaa valitsemallasi tavalla.
  • Mitä eroa on stailattavilla kuvilla ja referenssikuvilla?
    Stailattavat kuvat ovat kuvia, joihin haluttu palvelu tehdään. Referenssikuvat ovat muun muassa esimerkkejä toivotuista huonekaluista tai muista sisustuselementeistä, joita toivot hyödynnettävän stailauksessa. Tilauksen hinta koostuu stailattavien kuvien määrästä. Referenssikuviin on myös hyvä liittää huoneiston pohjakuva, joka auttaa meitä hahmottamaan kokonaisuuden paremmin.
  • Kuinka rekisteröidyn?
    1. Siirry rekisteröitymissivulle alla olevasta painikkeesta. 2. Valitse käyttäjätyyppi 3. Täytä henkilötietosi sekä laskutustietosi. 4. Olet valmis tilaamaan. :) Mikäli kohtaat ongelmia tai sinulla herää kysymyksiä rekisteröitymisestä lähetä meille viestiä sähköpostitse tai chatin kautta.
  • Voiko yritykselle tehdä monta eri tiliä?
    Kyllä voi. Jokaiselle yrityksen henkilölle voidaan tehdä oma käyttäjätili.
  • Voinko poistaa käyttäjätilini portaalista?
    Kyllä voit. Kirjaudu käyttäjällesi Valitse ylävalikosta "Profiilini" Valitse sivuvalikosta "Tilin asetukset" Valitse " Poista tili" Tietojen poistaminen on lopullista, eikä niitä voida enää palauttaa.
  • Voiko yritykselle tehdä yhtä pääkäyttäjää ja monta alakäyttäjää?
    Valitettavasti alakäyttäjien luominen ei ole vielä mahdollista. Yrityksen jäsenet voivat käyttää samaa käyttäjää, koska käyttäjä tilin ei tarvitse olla henkilökohtainen. Ominaisuus on kuitenkin kehitysvaihessa.
  • Onko käyttätili henkilökohtainen?
    Sinä päätät. Useat asiakkaistamme käyttävät tiliä henkilökohtaisesta, mutta tilin tunnukset voi myös jakaa muiden työntekijöiden kesken. Tällöin rekisteröitymisen yhteydessä "Etunimi" ja "Sukunimi" kohtaan voi kirjoittaa toimiston nimen: "Huoneistomaailma" "Tampere"
  • Miten saan lisättyä useamman kuvaa samaan tilaukseen?
    Kaikki kuvat tulee valita samalla "latauskerralla". Eli aluksi kannattaa sijoittaa kuvat yhteen kansioon tietokoneella, jonka jälkeen "Lataa kuvat" painalluksen jälkeen voit valita kaikki stailattavat kuvat samalla kertaa painamalla CTRL-näppäintä (Windows) tai CMD-näppäintä (Mac) valitessasi kuvia. Mikäli lisäät yhden kuvan kerralla, edellinen kuva poistuu.
  • Voinko lisätä yhteen tilaukseen kuvia useasta kohteesta?
    Tilaus on aina kohdekohtainen, joten usealle kohteelle on tehtävä useampi tilaus. Tämä helpottaa tilauksen seurantaa.
  • Onko tilauksessa maksimikuvamäärää?
    Yhden tilauksen maksimikuvamäärä on 20 kuvaa. Suuremmissa tilauksissa pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostitse: info@bevir.fi
  • Voinko valita monta sisustustyyliä yhteen tilaukseen?
    Kyllä. Sisustustyyliä valitessasi voit tosin valita vain yhden sisustustyylin. Lisäpalvelut osiossa voit valita "Vaihtoehtoinen sisustus" palvelun, jolloin stailaamme saman kuvan kahdella eri sisustustyylillä.
  • Pitääkö minun rekisteröityä palveluun, jotta voin tehdä tilauksen?
    Kyllä. Olemme kehittelemässä toimintoa, jolla tilaaminen onnistuu ilman rekisteröitymistä.
  • Miten laskutus toimii?
    Tilauksen valmistuttua lähetämme sinulle laskun rekisteröitymisen yhteydessä antamaasi osoitteeseen. Laskun maksuaika on 14 päivää netto.
  • Voiko laskutustietoja muuttaa?
    Kyllä. Voit muuttaa laskutustietoja "Profiili" osiosta.
bottom of page